Yardım ve Dokümantasyon
Bu sayfadan sıkça sorulan soruları görebilir veya destek talepleri oluşturabilirsiniz.
Sipariş ile ilgili sorulan sorulardan bazıları
Sipariş ve Gönderim
Evet, sitemiz SSL sertifikası ile korunmaktadır. Ayrıca, tüm ödeme işlemleri güvenli PAYTR Ödeme altyapısı üzerinden gerçekleştirilir ve kişisel bilgileriniz gizli tutulur.
Siparişleriniz öncelikli olarak hepsiJET ile gönderilmektedir.
HepsiJET ile gönderim mümkün olmadığı durumlarda Aras Kargo ile gönderim sağlanmaktadır.
500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. 500TL altı siparişler için sabit 89,90TL kargo ücreti yansıtılmaktadır.
Hayır, gymwearpro.com’dan yaptığınız alışverişlerde kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
Evet, 200TL ve üzeri alışverişlerde taksit seçeneklerimiz mevcuttur. Bankanıza bağlı olarak farklı taksit oranları uygulanabilir.
Hafta içi saat 14.00’e kadar verdiğiniz siparişler ürün sayfasında aksi belirtilmediği sürece aynı gün içinde kargoya teslim edilir. Kargo teslim süresi bölgenize göre 2-5 iş günü arasında değişmektedir.
Mobil versiyonda, indirim kodunu ödeme sayfasının en başında “Sipariş Özetini Gör” butonuna tıkladıktan ürün bilgileri altında bulunan “Kupon Kodu” alanına girerek kullanabilirsiniz.
Masaüstü versiyonda, indirim kodunu ödeme sayfasında ürün bilgileri altında bulunan “Kupon Kodu” alanına girerek kullanabilirsiniz.
Eğer siparişinizle ilgili bir sorun varsa;
İade ve Değişim
Ürünü teslim aldıktan sonra 14 gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz. İade sürecini başlatmak için GWP hesabınıza giriş yaptıktan sonra “Destek Taleplerim” sayfasından talep oluşturabilir veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
Siparişinizde hasarlı, eksik veya yanlış ürün gönderimi yapılması gibi durumların yanı sıra satın almış olduğunuz tüm ürünlerde (kişiye özel yapılmış ürünler hariç) koşulsuz iade talebinde bulunabilirsiniz. Ürünlerin kullanılmamış ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.
Ürün iadesi tarafımıza ulaştıktan sonra 3-5 iş günü içinde değerlendirilir ve ödemeniz iade edilir. Bankanıza bağlı olarak ücret hesabınıza 7 iş günü içinde yansır.
Öncelikle, kargo paketini teslim alırken, kutuda herhangi bir hasar, akıntı, delik vs. gibi bir durum olması halinde kargo görevlisine tutanak tutturup kargoyu teslim alabilir veya direkt kargoyu kapıda iade edebilirsiniz.
Eğer kargo paketini teslim aldıysanız ve hasarlı ürünle karşılaştıysanız, ürünü teslim aldığınız gün içerisinde müşteri hizmetlerimize bilgi vermenizi rica ederiz.
Evet, ürünlerimizle ilgili tüm sorunlarınız için satış sonrası destek ekibimiz size yardımcı olacaktır.
Ürünü teslim aldıktan sonra 14 gün içinde ürün değişim talebinde bulunabilirsiniz. Ürün değişim sürecini başlatmak için GWP hesabınıza giriş yaptıktan sonra “Destek Taleplerim” sayfasından talep oluşturabilir veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
Değişim taleplerinizin kabul edilmesi için, değişim için gönderdiğiniz ürünün orijinal ambalajında, kullanılmamış ve yeniden satışa sunmaya uygun olması gerekmektedir.